Barcelona !

9 december 2018

Inmiddels zitten we nog maar 2 weken in Barcelona 22 December vliegen we terug naar huis 😢 . Als we terug denken aan wanneer we aan dit avontuur begonnen lijkt dat echt super lang geleden want alles is normaal hier en we zijn volkomen gewend aan ons leven hier . De 4 maanden zijn echt zo snel voorbij gevlogen maar gelukkig is het nog niet zover en kunnen wij nog 2 weken doen wat we willen en alles langzaam afsluiten want we moeten nu echt nog doen wat we willen doen . Omdat we nog 2 weken stage moeten lopen hebben we niet heel veel tijd meer om dingen te doen dus we moeten ff goed uitzoeken wat we nog willen zien en doen want anders hebben we wel tijd nood ! Maar hier komen wij zeker uit .

Verder op stage gaat het contact soms moeizaam met de baas die alles voor ons moet tekenen als we bijvoorbeeld een afspraak met haar hebben komt ze niet of is ze bezig elke keer komt er iets tussen of dan kan ze het stage contract niet tekenen moet ze dat na laten kijken dit is natuurlijk heel vervelend voor ons want zo duurt het elke keer super lang voordat we een papier terug hebben . Maar op onze stage groep met de kinderen gaat het gelukkig wel heel goed en ze zijn ook helemaal aan ons gewend het is echt heel raar dat je hier nooit meer terug komt haha . Maar ook hier gaan we nog 2 volle weken van genieten !!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rinske:
    10 december 2018
    Geniet van de laatste twee weken!
    Succes met het laten tekenen van alle documenten!