3 weeks to goo !!

1 december 2018

In 4 maanden tijd hebben we toch heel wat bezoekjes gehad hier in Barcelona van onze families en vrienden . We hebben het heel leuk met ze gehad we hebben ze natuurlijk laten zien hoe prachtig Barcelona is en wat je allemaal kan doen .

We hebben alles gezien van Barcelona of ja alles is natuurlijk een groot woord maar alles wat we wilden zien hebben we gezien : Sagrade familia , Parc Guell , Arc Triompf  , De grote haven , Stranden , Ramblas , Catalunya . Zo kan ik nog wel even door gaan we hebben echt veel gedaan in deze 4 maanden en ik had niet verwacht dat de tijd zo snel ging het gaat echt snel . Het is nu gewoon al december en als je jezelf dan bedenkt dat wij hier al sinds 25 augustus zitten gaat de tijd echt extreem snel . Maar ik heb er geen spijt van want wat een ervaring was dit ook al zit ik hier nog 3 weken , deze tijd was zo leuk in Barcelona en ik heb ook heel veel over mezelf geleerd en je ziet hier heel goed wie echte vrienden zijn in Nederland je ziet echt alles hier ik had het voor geen goud willen missen !

Maar ik moet zeggen in December is Barcelona zo mooi met alles kerst verlichting alles is mooi versierd ! Ik krijg al helemaal zin in kerst ook al duurt het nog wel even ! Deze laatste 3 weken ga ik toch wel even extra genieten van alles hier in Barcelona zodat we ook dit mooi af kunnen sluiten !

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl