De tijd vliegt voorbij .

16 november 2018

De afgelopen weken waren enorm druk met stage , school , het leven hier de boodschappen  , koken , de was doen , Noem maar op ze houden ons wel bezig hier maar dat is goed zo gaat de tijd echt snel voorbij niet dat we zo graag naar huis willen maar stiekem missen we het thuis front wel en zijn we wel blij als we naar huis gaan . We zitten hier ook nog maar 1 maand of ja eigenlijk 5 weken maar een maand klinkt leuker . Deze maand zijn we nog druk met stage we gaan een kerstviering organiseren met de ouders van de kinderen helaas maken we dit niet meer mee maar hebben wij wel een bijdrage mogen leveren aan de inbreng daarvan . Ook ga ik deze maand nog iets eten met de leiders van mijn groep als afscheid omdat ik het zo leuk met ze heb gehad en zodat we toch nog iets leuks doen dan . We gaan deze maand eigenlijk nog alles doen wat we graag zouden willen doen . Verder is er niet echt iets wat ik met jullie kan delen .

1. Rinske:
    19 november 2018
    Gaaf dat jullie de voorbereidingen mee krijgen rondom kerst! En mooi dat jullie deze maand nog alles gaan doen wat jullie nog willen.
    Geniet van de laatste vijf weken!