Nog maar 1 maand in Barcelona !

24 november 2018

De afgelopen 2 weken hadden we veel te doen . Lange dagen stage elke dag en in de avond probeerde we onze school en reflectie verslagen te maken die we voor onze stage moeten inleveren als we het eind gesprek hebben en dit was soms nog best wel een dingetje om te maken . Want ze wilde alles in het Engels , Spaans , Catalaans en Duits zodat elke pedagogisch medewerker het kon lezen en doordat niet iedereen goed is in een bepaalde taal moesten we het zo doen . Zo konden ze met ze alle een mening vormen over hoe wij het gedaan hebben en krijgen we daar later feedback op bij ons laatste gesprek waar ook alle formulieren ingevuld worden voor school .

Ook hebben ze op onze stage een oogbacterie die besmettelijk is en Anouk en ik hadden de volgende dag rode ogen en er kwam van alles uit maar we wisten niet of dit de bacterie was dus we gingen naar stage en toen bleek dat we hem licht hadden maar daarvoor konden ze ons niet naar huis laten gaan want anders zat iedereen thuis . De volgende dag kwamen we op onze stage en met onze ogen ging het gelukkig al beter we waren naar de apotheek geweest om oog druppels te halen en die werkte goed ! Maar toen kwam het volgende er waren luizen geconstateerd oepsss .. ik kreeg er meteen al jeuk op me hoofd van . Anouk en ik hebben elkaar helemaal na gekeken en we hebben ze gelukkig niet maar we kijken wel nog uit want als je ze hebt is het een hele klus om ze niet meer te hebben 🙈

Maar de tijd vliegt voorbij , we kregen toch wel even een besef momentje dat we hier al 3 maanden zitten en we nu nog maar 1 maand te gaan hebben ! We hopen dat we nog goed weer krijgen zodat we alles nog kunnen doen wat we zouden willen doen . Maar wij vermaken ons toch wel hoor ook al liggen we soms de hele zondag Netflix te kijken omdat we zo moe zijn van onze stage week .. Het is echt pittig elke dag om 7 uur de deur uit gaan en rond half 6 terug komen ..

Maar ook deze laatste maand genieten we van alles en iedereen en maken we er nog een leuke tijd van !!

1. Rinske:
    3 december 2018
    Wow dat is zeker nog een dingetje! Heel veel succes dames in de laatste maand. En fijn om te horen dat de ogen weer in orde zijn.