Wat een week was dit !

5 november 2018

Deze week hadden we maar 3 dagen stage omdat we elke week teveel uren lopen en we zo vrije dagen opbouwen . Op stage gaat het eigenlijk super goed en misschien vind ik het aan de andere kant wel jammer dat het al November is en het einde al in zicht is . Maar ik ga nog extra genieten van de weken die we nog wel hebben op stage . Ook met school gaat alles goed eigenlijk deze week moesten we alles inleveren maar doordat het contact niet erg vlot verloopt af en toe waren er wat misverstandjes en moesten we even hard door werken om het af te krijgen .

Mijn vriendin uit Nederland kwam Woensdag naar Barcelona ik had er zo gemist en we hebben natuurlijk super veel gedaan maar vooral geshopt !! Dit was erg gezellig en kan niet wachten op het volgende bezoek dat gaat komen ! Tussen door doen ik en Anouk ook nog veel we hebben ondertussen wel alles al van Barcelona gezien kwa bezienswaardigheden maar ook elk winkelcentrum hebben we al helemaal uitgepluist dus we zijn aardig opweg !!

Dit was weer een hele leuke week en we zijn weer klaar om aan onze 11de week te beginnen ! We hebben er al een hele tijd opzitten .