Een rustige maar vooral zware week !

7 oktober 2018

Deze week begon de week een beetje slecht Anouk was nog steeds erg ziek en ik had een ooronsteking waar ik nog steeds erg veel pijn aan had . Ik besloot echter wel om deze week gewoon naar mijn stage toe te gaan zodat ik ook frisse lucht kreeg en ik me misschien ook snel beter zou gaan voelen . De uren leken zo sloom te gaan op stage omdat ik echt nog niet beter was ik had dit echter wel door gegeven op stage en ze konden er zo ook rekening mee houden en dat vonden ze helemaal niet erg . De rest van de week ging eigenlijk steeds beter ik had er steeds minder last van en ik had ook steeds meer energie . Maar doordat wij zo ziek waren hebben we ons school werk ook even gelaten voor wat het was en moesten we daar deze week en het weekend extra hard aan werken en dat is ons dan ook gelukt ! We zijn enorm op geschoten en overal wel weer bij mee . Deze week hadden we ook even het besef momentje na 6 weken dat we thuis wel echt missen en we het daar soms toch zwaarder mee hebben dan dat we eigenlijk willen maar gelukkig komen volgende week allebei onze families en kunnen we een paar dagen samen met hun genieten en hopelijk voelen we ons dan snel weer beter en hebben we weer de moed om verder te gaan !! Maar ook dit alles hoort erbij en het helpt je enorm om zelfstandiger te worden dit is dan ook de uitdaging voor alles !

1. Rinske:
    8 oktober 2018
    Fijn dat het weer wat beter met jullie gaat! Wat een leuk vooruitzicht dat de families langskomen en inderdaad een stoere zelfstandige uitdaging die jullie aangaan:).