Herenigd met de familie ❤️

16 oktober 2018

Afgelopen week was het dan eindelijk zover 🤩 Na 7 weken alles zelf gedaan te hebben , thuis alles achtergelaten te hebben , en heel veel FaceTime telefoontjes met het thuis front ! Kwamen ze EI-NDE-LIJK naar Barcelona ❤️ . Het was echt iets wat ik nodig had en dan ook echt naar uit keek . Ze kwamen Donderdag aan op het vliegveld  waar ik ze dan ook op ging halen samen met Anouk . Mijn moeder , vader , oma en vriend kwamen deze keer want we verspreiden het zodat het bezoek meer verdeeld is . We hebben het weekend heel veel gedaan we gingen met mijn familie die hier ik Spanje woont ontbijten , daarna gingen we weer terug na de AirPort op vrijdag omdat mijn oma de verkeerde koffer had mee genomen 🙈🙈 We gingen kijken of haar eigen koffer er nog was en ze had geluk die stond er nog toen we de koffers om hadden geruild gingen we een dagje naar Salou onze vakantie bestemming , het was heel leuk daar we hebben veel geshopt , gegeten maar vooral van elkaar genoten ! Op zaterdag zijn we de hele dag naar Barcelona geweest en heb ik mijn familie stukken van Barcelona laten zien zoals de Sagrada Familia , Parc Guell , stranden , Shopping centrums noem maar op dit was ook een hele leuke dag ! Zondag was het eind alweer in zicht en gingen ze weer na huis wat ik heel erg vond want , ik had ze nu weer allemaal dichtbij mij en nu gingen ze alweer naar huis  maar ik weet natuurlijk waar ik het voor doe dus dat maakt het in deze situatie veel makkelijker !

1. Rinske:
    22 oktober 2018
    Heel leuk en fijn! Zie dat jullie genoten hebben:)