Einde Periode !

24 oktober 2018

Hallo allemaal ,

De afgelopen weken ben ik erg druk met school geweest waardoor ik niet super veel op mijn blog kon zetten . Ik ga proberen om er meer verhalen op te zetten maar ik heb daar niet altijd tijd voor . Waar ben ik de afgelopen tijd allemaal mee bezig geweest ? Nou ik kan wel in het prachtige Barcelona zitten maar ook aan mijn school moet gewerkt worden en omdat het hier zo leuk is ben ik nogal snel van oh het komt wel en zo een paar weken achter elkaar ja dan moet je nog wel wat inhalen ! Maar dat maakt niet uit ik ben nu in ieder geval een heel stuk bij en daar ben ik heel blij mee ! Op mijn stage gaat het eigenlijk super goed en doen we veel leuke dingen zoals bijvoorbeeld een wandeling maken naar het strand waar het nog behoorlijk warm is en naar de speeltuin maar ook spelen wij gewoon binnen op stage in de zandbak ook dit is hartstikke leuk . Ik heb een hele leuke band met mijn collages en ik vind het dan ook nooit erg om naar stage te gaan omdat het altijd gezellig is soms wel eens te gezellig maar gelukkig weten we ook wanneer we serieus moeten zijn hihi . Ik werk nog steeds 36 uur per week maar het is prima binnenkort heb ik ergens een paar dagen vrij zodat ik even tot rust kan komen . Ik geniet nog elke dag van mijn tijd hier en dat ga ik zeker nog 2 maanden lang doen . Aangezien het hier nog best warm is ofja warm is een groot word in de ochtend is het echt heel koud en heb je echt wel een trui nodig met een jasje , maar in de middag heb je het jasje eigenlijk niet nodig en is het best warm met een trui maar het is heel moeilijk om je hier te kleden omdat het weer zo snel veranderd hier maar dat nemen we er maar bij !